hvordan driver man et godt transportfirma

Spread the love

Så du vil sælge rundt omkring i verden? Du er kommet til det rigtige sted. Takket være internettet kan oprettelsen af ​​et import / transportfirma være latterligt simpelt og meget rentabelt. Her er måder at få det til at ske.

Vælg dit firmanavn og opret et websted og en blog

Uden en hjemmeside eller en blog kan du ikke have et netværksimport / transportfirma. Få dig en platform, der giver dig mulighed for at udvikle en tilstedeværelse online og vokse din virksomhed ud over din vildeste fantasi. Målet er at afbalancere kommunikationsflowet, sælge produkter online (eller offline) og opbygge din kundebase for at drive overskud til din internationale forretning.

Husk først at registrere dit firmanavn med en velrenommeret webhost, fordi dit domænenavn er, hvad kunderne bruger til at finde dig og din virksomhed.

Og det kan ikke skade at rådføre sig med en international advokat, bankmand og en revisor for rådgivning om etablering af et virtuelt import / transportfirma og at holde den i den bedste juridiske og finansielle stilling.

Et par steder at komme i gang med et websted er Network Solutions, Go, Daddy, Intuit og Verio. Alle tilbyder domænenavnsregistreringer og overkommelige webhostingpakker med brugervenlige webstedskompetencer.

Transportfirma af høj kvalitet

At oprette en professionel blog, som giver mulighed for et kontinuerligt flow af engagerende kommunikation, kan du prøve Blogger, Typepad eller WordPress. Disse tjenester giver dig mulighed for at lave en blog på få minutter med fantastiske designs, pålidelig hosting og on-demand teknisk support.

Nu er du klar til at dele din virksomheds ekspertise og evner og sælge til verden.

Vælg et produkt, der skal importeres eller eksporteres

Når det kommer til import og eksport, kan du ikke være alle ting for alle kunder. Beslut dig om noget og hold dig til det.

Du har to levedygtige grunde til at vælge et produkt til at importere eller eksportere: du ved, at det vil sælge eller du kan lide det. Forhåbentlig kan du opfylde begge kriterier. Det er en ideel forretningsmodel. Vil du købe det, hvis du så det i en anden del af verden? Så er du på noget!

Find det rigtige marked

Du har valgt produkt; nu skal du kigge efter et sted at sælge det! Du vil forbedre dine odds ved at vælge en vinder, hvis du dyrker en evne til at spore trender eller endda spotte potentielle tendenser. At komme ind i stueetagen og importere eller eksportere et produkt, før det bliver en super-sælger i et land, kan være et gennembrud i livet!

Hvilke firmaer er de førende

To steder at kontrollere er Verdensbankens “Lethed of Doing Business” og globalEDGEs “Market Potential Index”.

Du kan også kontakte lokale embedsmænd for bedst at bestemme kilder til markedsundersøgelser. For eksempel er der i De Forenede Stater handelsministeriets internationale handelsadministrations data og analyse og US Census Bureau Foreign Trade, der styrer indberetningen af ​​alle import / eksport statistikker. Disse ressourcer er nyttige til at bestemme, hvor i verden produkter og tjenester flytter til og fra, og hvorfor og hvordan man kommer ind på handlingen.

About Author: